• Onze zomerkampen staan online, check ze hier en schrijf je in

  • Elke woensdagmiddag StampLab, waar je experimenteert met media

  • Kom met ons mee naar festivals deze zomer om te reporteren

  • Stamp is uitzonderlijk gesloten op donderdag 18 juni

Antwerpenaars geven hun oordeel over Obama en McCain

Vandaag stappen miljoenen Amerikanen het stemhokje binnen om te kiezen voor een president die de Verenigde Staten een nieuw tijdperk moet inleiden. De jongeren van het Antwerps persagentschap StampMedia gingen de stad in en sprokkelden enkele reacties.

Elders in de wereld is men immers ook begaan met de verkiezingsuitslag. Wordt het Obama of McCain?
We vroegen het aan een een reeks Antwerpenaars in de Driekoningenstraat in Berchem, op de Turnhoutsebaan in Borgerhout en aan het Centraal Station in Antwerpen.







© 2008 – StampMedia – Kamal Kharmach, Moozy Niasse, Michaël Vanderleyden, Vincent Van Nauw



Deze videoreportages werden gepubliceerd door Gazet Van Antwerpen – online op 04/11/2008
Deze videoreportages werden gepubliceerd door Het Belang Van Limburg – online op 04/11/2008
Deze videoreportages werden getoond tijdens een avondactiviteit rond de Amerikaanse verkiezingen in het Cultuurcentrum Berchem op 04/11/2008