Plein Publiek | De Coninckplein: “Ik zou mijn geheugen willen wissen tot 10 jaar”
De stem van jongeren‘Inkt & Pellicule’ over de film Tarantula: “Ik zat op het puntje van mijn stoel, wanneer gaat die spin komen?!”
‘Inkt en Pellicule’ is een podcast van vier studenten filmtheorie (Universiteit Antwerpen). Iedere week kijken ze naar een film en bespreken ze die met elkaar. Het verhaal, de shots, de sets, de acteurs, … Alle aspecten komen aan bod. Iedere week kiest een ander lid van het kwartet de film. Deze keer: Paul-Emile geeft iedereen arachnofobie met deze klassieke monsterfilm van Universal Studios. Een film over strijd tegen de mensheid, het spelen van god en de plek van mensen in het universum. Nee grapje: deze film gaat over een spin.
‘Inkt en Pellicule’ wordt gemaakt door Ygaël Nys, Jesse Vousten, Lisa Walterus en Paul-Emile Debrier.