De economische crisis blijft aanhouden. De werkloosheidscijfers, en die van jongeren in het bijzonder, zijn torenhoog. De toekomst ziet er niet erg rooskleurig uit. Jongeren staan voor gigantische uitdagingen en moeten de juiste keuzes maken. Hoe ze dat doen in een stad als Gent en welke keuzes er gemaakt worden, maar bovenal, dat er door jongeren nog steeds gedroomd wordt van meer groen, beter onderwijs en een leefbare samenleving, leest u in deze PIDMAG. PIDMAG ('Print is Dood-magazine') is een realisatie van jongerenmedia-agentschap C.H.I.P.S. StampMedia. Deze editie kwam tot stand onder leiding van Tim F. Van der Mensbrugghe
DE VOLLEDIGE PIDMAG-REEKS
PIDMAG nr.25 - jaargang 8
Redactie StampMedia
PIDMAG nr.24 - jaargang 8
Redactie StampMedia
PIDMAG nr. 22 - jaargang 7
Redactie StampMedia
PIDMAG nr. 21 - jaargang 7
Redactie StampMedia
PIDMAG nr. 20 - jaargang 6 - Johan Faes
Redactie StampMedia
PIDMAG nr. 18 – Thema: Activisme – Gasthoofdredacteur: Mieke Geysmans
Redactie StampMedia
PIDMAG nr. 19 – Thema: Influencers – Gasthoofdredacteur: Mieke Geysmans
Redactie StampMedia
PIDMAG - nr. 17 jaargang 5 - Quarter Life Crisis
Redactie StampMedia
PIDMAG - nr. 14 jaargang 4 - We are Belgium
Redactie StampMedia
PIDMAG - nr. 16 jaargang 5 - Thermo-Stad
Redactie StampMedia
PIDMAG - nr. 15 jaargang 5 - Dossier A.
Redactie StampMedia
PIDMAG - nr. 13 jaargang 5 - Waar is da feestje
Redactie StampMedia
PIDMAG - nr. 12 jaargang 4 - De druk van het geluk
Redactie StampMedia
PIDMAG - nr. 10 jaargang 4 - What the Sex
Redactie StampMedia
PIDMAG - nr. 11 jaargang 4 - Sociaal wezen
Redactie StampMedia
PIDMAG - nr. 9 jaargang 3 - Taal
Redactie StampMedia
PIDMAG - nr. 8 jaargang 3 - De ideale migrant
Redactie StampMedia
PIDMAG - nr. 7 jaargang 3 - Generaties
Redactie StampMedia
PIDMAG - nr. 6 jaargang 3 - toekomst/keuzes
Redactie StampMedia
PIDMAG - nr. 5 jaargang 2 - privacy is dood
Redactie StampMedia