Leerkrachten en studenten betogen tegen besparingen in Franstalig onderwijs: “Besparen op personeel is maatschappelijk onverantwoord”
BinnenlandDialoog en debat
Als jeugdwerker, bijvoorbeeld in een jeugdhuis, zie je jongeren vaak in dialoog gaan met elkaar. Eén op één of in groep, die spontane gesprekken zijn van belang voor de ontwikkeling van de jongeren. Wat is een debat en wat is dialoog? En hoe ga je daarmee om? Wat kom je allemaal hier te weten.
Bekijk de filmpjes: