Een kledingzaak starten in een webshoptijdperk. Wie waagt zich daar nog aan? In de Vleminckstraat in Antwerpen kan je al drie jaar terecht bij SportsVille. Je wordt geholpen door Hery & Karen Mae, de eigenaars zelf, die je met veel goesting wegwijs maken in hun assortiment sportkledij, -schoenen en -accessoires.
Hun missie? “Elevate customers with top quality products, premium customer service & tailored sports events.” In een wereld waar je een klik verwijderd bent van je aankoop, proberen zij hun klanten oprecht te helpen en ze niet “gewoon” iets te verkopen.
SportsVille biedt een mijlen breed aanbod Under Armour (het hipste sportmerk van de VS - met exclusieve specials jawel!), Manduka (een merk voor en door yogi’s) en Oakley performance zonnebrillen. Daarnaast organiseren zij ook verschillende events, die zij zien als een manier om hun klanten beter te leren kennen. Zo doen ze jaarlijks mee aan The Race for The Cure, ten voordele van borstkankeronderzoek, met een team van klanten, familie en vrienden.
“Ons klantenbestand gaat van professioneel atleten tot occasionele bewegers. Er zijn ook volledige families die bij ons komen shoppen. Baselayers voor de mannen, een hoodie voor de kindjes en nog een broek voor de bomma [lacht]. Het is zalig om een divers publiek te verwelkomen in onze shops.” – Hery Rafidison.
Nu kan je SportsVille ook bezoeken in hun tweede shop in hartje Brussel, waar ze de lat even hoog leggen. Als je snel bent, zijn er misschien nog “opening goodies” die je er bij je aankoop gratis bij krijgt!
Dit artikel werd gepubliceerd door Versiety Media op (27/01/2017)