Plein Publiek | De Coninckplein: “Ik zou mijn geheugen willen wissen tot 10 jaar”
De stem van jongerenAntwerpen-Noord door de lens van jongeren
De jongeren van Lab X gingen met een camera de wijk Antwerpen-Noord verkennen. Ze gingen op zoek naar fijne plekken, maar ook plaatsen waar het beter kan. Hieronder de resultaten van die stedelijke ontdekkingstocht.