Leerkrachten en studenten betogen tegen besparingen in Franstalig onderwijs: “Besparen op personeel is maatschappelijk onverantwoord”
BinnenlandE-step straks verboden voor -16-jarigen: “Gaan ze iedereen op een step dan controleren?”
Jongeren onder de 16 jaar mogen zich binnenkort niet meer verplaatsen met een elektrische step. Te gevaarlijk, vinden de mobiliteitsministers van ons land. Wat vinden die steppers daar zelf van? “Een helm dragen is bullshit.”